.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: سیما به من «حاج علی» بگوید!

سخنگوي هيات رئيسه در تذكري نسبت به انتشار اخبار مجلس در رسانه ملي انتقاد كرد. به گزارش خبرنگار ايلنا، محسن كوهكن نماينده لنجان در جلسه علني امروز طي تذكري با استناد به بند 11 ماده 23 اظهار داشت: وظيفه هيات رئيسه دفاع از كيان مجلس و نمايندگان است. در ايام تعطيلات هجمه‌اي به مجلس وارد شد كه وظيفه هيات رئيسه است واقعيت‌هاي مربوط به امور نمايندگان را ابراز كند.

وي با اشاره به خبري كه پيش از اغاز تعطيلات مجلس در رسانه مطرح شد، گفت: در اين خبر آمده بود ”در حالي كه مجلس به دو روز تعطيلي عيد فطر راي نداد نمايندگان به 15 روز تعطيلات رفتند!“. ما با انتقاد مخالف نيستيم اما نبايد در نوع ارائه اخبار تغيير داده شود.

كوهكن يادآور شد: دو شب پيش بندهايي از طرح نظارت مجلس بر نمايندگان بر صفحه تلويزيون ظاهر شد و مجري اعلام كرد با وجود آنكه 150 نماينده تقاضاي يك فوريت اين طرح را كرده بودند‏ اما به آن راي ندادند. در رسانه ملي توضيح داده نشد كه اين طرح به صورت فوريتي بررسي نمي‌شود بلكه به شكل عادي بررسي مي‌شود.

سخنگوي هيات رئيسه مجلس خطاب به رئيس مجلس گفت: صحيح نيست كه اخبار تحريف شود و حتي مجري از لفظ ”جهت اطلاع علي آقا“ استفاده كند.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه اين موضوع در هيات رئيسه مطرح شده است خاطرنشان كرد: اين نحوه برخورد رسانه ملي با مجلس صحيح نيست و اگر رئيس مجلس اين تذكر را وارد مي‌داند اعلام كند تا سازوكار لازم را جهت دفاع از حقوق مجلس اعلام كنيم.

علي لاريجاني كه رياست جلسه علني را برعهده داشت با وارد دانستن اين تذكر گفت: اصل اينكه صداوسيما بايد شان و جايگاه مجلس را رعايت كند متين است و بايد نسبت به قوا منصفانه رفتار كند.

وي با خنده گفت: شايد منظور آنها از بكار بردن لفظ علي آقا ثابت كردن رفاقتشان است اما بهتر بود حاج علي بگويند!

رئيس مجلس يادآور شد: مجلس نظر روشني در ارتباط با طرح نظارت مجلس بر نمايندگان دارد. اين طرح در كميسيون‌ها بررسي مي‌شود و تنها بحث فوريت با مخالفت مجلس مواجه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.